2:44 am

Postat ću bolja jednog jutra,
Bolja osoba,
Bolja žena,
Bolja ljubavnica,
Bolja kuharica,
Bolja učenica,
Bolja učiteljica,
Bolja ja.
I ti ćeš jednog jutra postati odlučniji,
Jer ako sam već postala bolja,
Bolje ćeš me voljeti.
Ali
To jutro nije ovo što nam se primiče
Cvrkutom slavuja i hukom Neretve.
Danas ću opet biti pomalo zlobna,
Opet ću se ponašati neženstveno,
I neću te ljubiti onako kako treba,
Grubo, al’ na nježan način.
Neću ti spremiti doručak.
Odsutno ću slušati tvoje predavanje i plan
O ponovnom rođenju teatra.
Suhoparno ću ti odgovarati na tvoja sve rijeđa pitanja.
Bit će sve kao i obično.
Stalna ja.
I ti ćeš se preispitivati
Zašto si sa mnom?
Iako me voliš, ali nekako na loš način.
Ipak, strpi se.
Ostani da skupa dočekamo i to jutro
Kada ću se probutiti bolja ja
I možda te, čak, i zaslužiti.

silvijabrateu
*umetni citat artsy pisca po želji da budem univerzalno kul*

Komentariši